SEM – czyli marketing w wyszukiwarce i reklama Google AdWords

„Wiele rzeczy małych stało się wielkimi, tylko dzięki odpowiedniej reklamie.” – Mark Twain

Linki sponsorowane Google AdWords

Planujemy i prowadzimy kampanie w wyszukiwarce i sieci partnerskiej Google, które opierają się na Google AdWords i remarketingu.
Dobieramy frazy kluczowe, zasięg i budżet.

Mówią, że jeżeli nie ma Cie w Internecie nie ma Cie wcale. Jednak w dzisiejszych czasach nie wystarczy zbudować fajnej witryny internetowej – to zdecydowanie za mało. Trzeba ją jeszcze rozreklamować i sprawić, aby użytkownicy do niej dotarli.

SEM dobrze opisuje równianie SEM = SEO + PPC, czyli jest to proces optymalizacji strony połączony z kampaniami Pay Per Click (czyli: płatne za kliknięcie). Jest to idealne rozwiązanie dla tych którzy żądają natychmiastowych efektów, widoczności, szybkiego wypromowania swojego biznesu.

Każda kampania jest szczegółowo raportowana i wedle potrzeby optymalizowana.

Działania możemy prowadzić jako typowy SEM czyli łącznie z SEO, lub możemy się skupić wyłącznie na linkach sponsorowanych i szybkich efektach.

 

Kampania Google AdWords daje natychmiastowe efekty! Po uruchomieniu kampanii od razu jest ona widoczna w wynikach wyszukiwarki Google. Największą zaletą tego rodzaju reklamy jest to, że trafia do ściśle określonej grupy docelowej, co generuje wartościowy ruch na stronie i szybko przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Twoją reklamę zobaczą bowiem osoby, które są zdecydowane na zakup danego produktu lub usługi, poszukują tylko odpowiedniego miejsca w sieci, aby zrealizować transakcję.

Wyceń bezpłatnie kampanię Google Ads

Zalety kampanii Google AdWords.

1. Możliwość wyboru sposobu kierowania reklam

Planując kampanię AdWords mamy możliwość wyboru słów kluczowych, po których wpisaniu do wyszukiwarki wyświetla się reklama. Możemy wybrać miejsca, w których wyświetlana będzie reklama. Mamy szerokie możliwości określenia grup docelowych (np. możemy wyświetlać reklamy tylko dla mieszkańców Warszawy czy Piaseczna). Mamy również wpływ na godziny wyświetlania reklam. Możliwości jest bardzo dużo, a przemyślana strategia działań z pewnością wspomoże Twój biznes.

2. Precyzyjne kierowanie kampanii

Ustawiając precyzyjnie wg indywidualnej specyfikacji grupę odbiorców reklamy mamy większą pewność, że naszą stronę odwiedzą właściwe osoby. Nie ma znaczenia czy prowadzisz ogólnopolski biznes, czy świadczysz usługi regionalne. Kampania AdWords jest zdecydowanie dla Ciebie.

3. Kontrola nad harmonogramem reklam

Twoja reklama może wyświetlać się wtedy i tylko wtedy kiedy Ty chcesz, z dokładnym podziałem na godziny i dni tygodnia. Ponadto zatrzymanie reklamy to tylko jedno kliknięcie. Pełna kontrola po Twojej stronie!

4. Pełna kontrola kosztów

Korzystając z reklamy Google Ads masz pełną kontrolę wydatków. Ty decydujesz jaki budżet przeznaczysz na reklamę, a wydatki ponosisz tylko wtedy gdy odbiorcy zareagują na Twój przekaz – np. klikną w link i przeniosą się na stronę.

5. Nadzór nad skutecznością kampanii

Naszym podstawowym zadaniem jest ciągła optymalizacja powierzonej nam kampanii Google Ads celem uzysknia jak największej konwersji przy zachowaniu jak najmniejszych kosztów. Optymalizacja kampanii wykonywana regularnie poprawia efektywność kampanii. Reagowanie na bieżąco pozwoli Ci pozyskać konwersję niższym kosztem.

6. Brak ukrytych kosztów

Powierzając nam prowadzenie kamapnii Google Ads zawsze wiesz za co i kiedy płacisz. Zasada jest prosta, przeznaczasz budżet na działania reklamowe (koszt kliknięcia) + prowizję za opracowanie strategii, działania optymalizacyjne kampanii oraz raportowanie. Nie ponosisz żadnych ukrytych lub niespodziewanych kosztów.

Skontaktuj się z nami

PageONE – Strony Internetowe
ul. Gimnazjalna 5
01-364 Warszawa
Tel: 513-706-716
Mail: hello@pageone.pl